
Διαβάζω το παρακάτω κείμενο και γράφω στο τετράδιο της Γλώσσας σε δύο στήλες χωριστά τα άρθρα και τις προσωπικές αντωνυμίες (δυνατούς και αδύνατους τύπους), που συναντώ, μαζί με το αντίστοιχο ουσιαστικό ή ρήμα:
Το σχολείο μου συμμετέχει στο πρόγραμμα Εράσμους.
Εμείς και άλλα παιδιά από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Τουρκία θα επισκεφθούμε ένα σχολείο της Ισπανίας. Εκεί θα μας γνωρίσουν και θα τους γνωρίσουμε, θα τους μιλήσουμε για τα έθιμά μας κι εκείνοι για τα δικά τους, θα δούμε τις τάξεις τους και θα τους δείξουμε φωτογραφίες από τις δικές μας.